And im blue

Det gick faktiskt bättre att rida än vad jag trodde att det skulle göra, men det är ju mest på ovansidan av handen som jag har ont. Det var ganska mycket folk i ridhuset till att börja med men det gjorde inte Räkan någonting hon brydde sig inte alls vilket var skönt, valde att rida henne på hacket också för omväxlingsskull och att hon blir lite lättare i handen på det faktiskt vilket jag tänkte skulle va smart med tanke på min hand, man får bara passa henne ibland så hon inte paddlar på för mycket på frambenen. 
Efter ett tag var det inte lika mycket hästar i ridhuset så då passade jag på att ta några språng på ett litet räcke, hon verkade tycka det var buskul, hon har ju inte tagit ett språng sen sista träningen.
 
Måste försöka få möjlighet att hoppa henne mer nu, speciellt eftersom vi ska rida vår första Micke träning i början av Januari.
 
Imorn får hon fara ut en sväng i skogen och sen på kvällen flyger jag söderut och kommer hem igen på söndag så Maja får äran att rida min Skrutt.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback