I'll give you my heart

Idag har jag haft 9.30 till 18 passet på jobbet och trotts att det inte är de bästa tiderna så har dagen verkligen gått huur fort som helst! Jättemycket folk, massa saker att göra, helt perfekt jobbdag helt enkelt!
Sen att man fick taco middag när man kom hem gjorde ju inte saken sämre!
 
Börjar dock bli sjukt less på det här dåliga underlaget, får så dåligt samvete av att inte kunna rida Räkan lika mycket som hon borde gå, men hon verkar väldigt nöjd ändå så man får utgå ifrån hur hon känns, för denna dam är bra på att visa när hon är missnöjd!
 
Annars så sitter jag med blekning i håret eftersom jag planerar att försöka bli real life Khaleesi ( jag vet omöjligt) men kan åtminstånde försöka få vitt hår igen. Första steget blir att bleka utväxten och sen köpa Shocks White toner och kleta i håret och hoppas på att det blir vitt!
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback