The best way to stay insane

Julaftons mogonen spenderades inne på hippo och det blev att ta fram 2 hinder, räcke och en oxer och få några språng i kroppen. Räkan var väl ungefär den grinigaste grin muppen i världen och ibland överträffar mitt balanssinne mig själv för det var inte nådiga dumheter hon höll på med ibland. Men hoppa gjorde hon som den lilla gud hon är, sen ska vi bara jobba pådet där med hennes humör. Vi testade även på några större språng på 130 och det gjorde hon utan problem. Det svåra är snarare att hålla henne på bra humör emellan åt och att få henne att gå fram för skänkeln för det är lätt att hon hamnar bakom handen i kurvorna upp mot hindret och då måste man rida på framåt för att få distansen och då tappar hon teknik. 
Men det ska bli bra att komma igång igen!
 
Annars har vi ätit gomiddag med släkten och jag och syrran har rimmat ihop julklappsrim av elitklass och det blir nog en bra julafton ändå!
 
(Räks dåliga humör idag beror förmodligen på att jag tvingade på henne denna luva för en bild, hon hatar mig)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback