Everything we touch turns to gold

Ett samtal med handledaren var allt som behövdes och nu är jag tillbaka på banan igen och vet precis hur jag ska fortsätta arbeta! Behövde inte revidera jättemycket förutom att precisera mina frågeställningar och få in dessa tydligare i mina rubriker. Helt plötsligt känns inte gymnasiearbetet helt omöjligt längre och förhoppningsvis hinner jag vara någolunda kvar till v.11 efter det har vi ju ändå lite tid till på oss.
För att vara säker på att jag kommer ihåg vad det är jag ska skriva om och veta hur jag ska inrikta mig och komma ihåg min röda tråd har jag skrivit kom ihåg lappar på min sovrumsdörr så jag fortsätter komma ihåg vad jag skulle göra. Ibland känner jag mig så himla smart!
 
Nu sitter jag här och äter matlåda och ska strax gå ut i stallet för att mocka och göra klart till Gucci och Iddy, sen prommar jag hundarna en snabbis innan jag åker till Rocket.
Har som sagt en fullspäckad dag och makalöst nog har motivationen följt med hela dan, ibland är jag duktig alltså!
Lägg märke till att jag sa ibland!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback