I try to picture me without you but I can't

Den här dagen blev ju inte riktigt som tänkt sig. Skulle haft hoppträning med Gucci ikväll men en häst hade brytit benet vid longering i ridhuset och skulle tas bort på plats så träningen blev inställd, usch känner verkligen hur det vänder sig i magen när man tänker på det... Blev att rida i stora ridhuset och trimma lite dressyr istället. Han var riktigt riktigt fin även om pelhamet blir något skarpt i dressyren. Passade på att jobba galopparbete och rida 5 galoppsprång och sen halt sen 5 galoppsprång till och sedan halt. Gjorde det ett par gånger och han var så lydig och fin! <3Kändes lite tråkigt att det inte blev någon hoppträning men det är ju inget man rår på...
 
Imorn har jag en ledig dag och den kommer jag ägna åt gymnasiearbetet! Har jag riktigt tur och tillräckligt med ork så kanske jag blir färdig med avhandlingen iallfall. Kommer nog sitta hela lovet med det där jäkla arbetet iallafall...
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback