Keep going and never stop to think twice

Underlaget på åkern var faktiskt väldigt bra, inte alls så djupt som jag trodde det skulle vara utan alldeles lagom så gick hur bra som helst att rida där! Dock var vädret inte det roligaste, blåste hur mycket som helst och började snöa mitt i allt också, Gucci var lite små spänd och stel i början men blev finare och finare ju längre man red och han gjorde 3 stycken klockrena byten utan att vilja springa iväg efteråt!
 
Sen jag kom in från ridpasset har jag i princip suttit med gymnasiearbetet hela tiden, känner att min hjärna håller på att förtvina likt en zombies så nu måste jag nog ta en plugg paus och kolla på Lets Dance och äta lite chips!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback