Never did I think that I would be caught

De var ganska mycket folk i ridhuset idag och jag har så himla svårt att koncentrera mig på min ridning när det är mycket folk och försöker hela tiden hålla koll på vars alla andra är men lyckas ändå vara ivägen för nån, red iallfall Iddy och hon skötte sig bara bra, hon blev dock lite sur i galoppen då hon ville skjuta ut vänster bogen så då la hon av ett litet bocksprång och surade runt på en mini volt ett tag. Ston XD!
Gucci såg riktigt fin ut faktiskt! Det var synd att vi inte filmade honom för han gick så otroligt avslappnat och bar sig jättebra i galoppen! Ska bli kul att se de starta lite dressyr framöver!^^
 
Imorn slutar jag typ 11 så känns väldigt onödigt att åka till skolan men vad gör man inte för lite närvaro...
Annars blir det att fara ut och skrota i skogen barbacka, är ju så kasst underlag ute men blir nog att jogga lite någonstans, och sen far jag nog och rider Rocket också!
 
Iddypiddy
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback