Oh give me love

Nu ligger jag nedbäddad i soffan och tänker inte röra mig på ett bra tag!
Rocket skötte sig väldigt bra idag, vi hade ju dock inte så mycket tid på oss då ridhuset var bokat från och med klockan 7. Kalle började rida honom och jag instruerade litegrann och mot slutet såg han ganska trevlig ut och sen den sista kvarten så red jag litegrann och han kändes trevlig, även om man får passa honom så han inte går och knäpper av nacken, men han sparkade faktiskt ingenting idag så det är ju positivt! Men vi jobbade mest i trav också^^
 
Imorn så blir det sista dagen innan lovet och det ska bli sååå skönt! Under lovet ska jag ta hand om Iddy eftersom hon åker bort och så ska jag ta hand om Rocket ett par dagar, men att hinna med 3 hästar per dag ska väl inte vara några problem när man är hyfsat ledig^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback