You make my mind wander

Idag har det inte hänt mycket, försökte mig på att göra gymnasiearbete men det gick så otroligt jävla jättedåligt så jag gav upp efter 2 timmar, fatta att jag suttit i 2 timmar utan att skriva någonting, då har hjärnan korslutning kan jag ju medela...tur att jag ska ha möte med min handledare imorn så hon får ge mig lite guidning. Men har nog bara 3 punkter kvar på avhandlingen innan jag börjar på diskusionen och det är ju där som jag förhoppningsvis kommer glänsa.
 
Annars var jag och Maja ute med Gucci och Iddy idag, och båda hästarna var väldigt pigga, de blir ju så taggade av att vara tillsammans ute i skogen, lyckades hitta en väg som inte bara var is och kunde rida lite lätt i alla gångarter. Imorn får Gucci en vilodag, själv ska jag nog in på hippo och rida Rocket. Beror på om de lyckas raka honom idag, så håller tummarna att han är en snäll pojke och låter sig bli korthårig^^
 
bjuder på en gammal gif






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback