And we don't know why

Banträningen igår var verkligen sjuukt svår men så otroligt lärorik och bra ändå!
 
Är sjukt svårt att försöka förklara ordentligt hur banan såg ut så tänkte bjuda på en film lite senare så ni får se istället.
Men iallfall så var det sjukt svårt med massa relaterade linjer, 3 kombinationer, tighta svängar och en bana som man verkligen behövde behålla trycket och tempot igenom hela banan. Vi hoppade banan på ungefär L:b+ höjd och han var såå såå fin, helveeete vad jag fick kämpa men han lyssnade verkligen så bra!
Vi tog oss runt banan med endast ett pet för att vi kom lite nära på ett räcke.

Sen skulle vi hoppa om en linje med oxer ur sväng ner till 3 kombination och där fick vi lite problem för att han hoppa så stort in över oxern och jag hann inte riktigt få igenom honom att han skulle ta skänkeln fram till 3 kombinationen så fick nått stopp och han blev faktiskt arg. Jag trodde nästan det var helt omöjligt för honom att bli arg för han brukar oftast bli stressad eller upprörd när det blir fel men på senaste tiden så har han verkligen tuffat till sig, min duktiga lilla pojke! Sen fick vi igenom det och då hoppade han som en liten gud! <3
 
är faktiskt supernöjd över banträningen för jag vet att för nått år sedan hade vi aldrig tagit oss runt på den höjden utan att få massa stopp för att jag inte haft honom på plats, han har verkligen utvecklats enormt på senaste tiden, man kan ju inte bli annat än lycklig!
 
Film kommer senare ikväll ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback