Are we more than just skin and bones

Sååååå slut efter denna dag!
 
Jobbade mellan 8-13 for direkt hem och slängde i mig lite lunch innan jag for ut en sväng med Gucci, underlaget är fortfarande väldigt hårt men travade litegrann på en raksträcka iallfall, annars blev det mest skrittarbete, man han skötte sig bra och kändes trevlig för att ha skrittat i 3 dagar.
Efter det blev det en snabb prommis med Basse innan jag åkte till iväg för att rida Rocket.
 
Red i Surf skogen och jag blev förvånad över hur mycket snö det faktiskt var där så vi kunde rida lite i alla gångarter, eller ah försöka galoppera lite iallfall, han har verkligen svårt för att ta vänster skänkeln och då kickar han bara, så det är helt enkelt bara att traggla på! Han är ju faktiskt snäll, han behöver bara jobbas mer med :)
 
Nu är jag heeeeelt slut, kom hem för halvtimme sen och nu ska jag inte göra ett piss på hela kvällen!
 
Längtar tillbaka till Japan..
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback