For once in my life

Igår blev det en låång dag, först skola och sedan jobba till stängning i butiken. Men det gick faktiskt riktigt bra, trodde jag skulle va helt död men det var inte så farligt faktiskt!
 
Idag är det dessvärre plusgrader igen, vilket betyder att det är sviiiin halt ute och min buss var 30 minuter försenad -.- kul osv, men kom ändå inte försent så det var ju tur! Får bara hoppas att min buss hem inte är allt för sen bara!
 
Annars blir det här förmodligen en lugn fredag kväll, jag och maja nostalgi trippade lite grann och fick låna hem Rattatouil playstation spel så gissa vad vi kommer göra ikväll!!
 
På lördag väntar iallfall jobb på morgonen mellan 8-13 och sen väntas banträning på hippo med Stöcke, känns bra att få känna på lite bana nu innan tävlingssäsongen drar igång!
För jajemen nu är vi anmälda till årets första tävling! Den 31 Januari på hippo, får bara hoppas att det inte kommer bli indelat i dessa ålderskategorier... blir det så kommer jag nog hoppa honom som unghäst!
 
Bild från i söndags då jag och pappa var på hippo!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback