Say the word im dying to hear

2014 forts..
 
April
 
Började se på American Horror Story slaviskt och hade världens crush på Tate, tränade på för fullt med Gucci och red en tävling i vännäs som gick käpprätt åt helvete, drog även på mig en avfallning på en träning och knäckte nacken och hamnade på akuten.Gjorde även min första tattuering på port royal i holmsund!
 
 
Maj
 
Eftersom det började gå sämre och sämre för mig och Gucci bestämde vi oss för att kolla upp honom och han hade somsagt kotledsinflammation och blev behandlad. Motivationen för skolan blev sämre och sämre, beställde mys kläder från internet, låg ute i solen och fick solsting. Fick erbjudande om att köpa tillbaka Tingis vilket jag hade tänkt göra och fick även börja träna Mejram som jag skulle få tävla.
 
Juni
 
Fick sommarlov, fortsatte träna Mejram, var ute på lokal för första gången, försökte mig på att sola och bli brun, Gucci blev friskförklarad och påbörjad igångsättning, jobbade även som en liten arbetsmyra på Ica i obbola
 





Jättefin tatuering! :)

2015-01-09 » 14:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback