Slowly drifting

Och då var det torsdag... kändes ju som en perfekt start att komma till skolan och veta att första lektionen var inställd så jag hade kunnat haft sovmorgon...
MEN mitt schema för denna SISTA termin är faktiskt riktigt bra, tror aldrig jag har kunnat säga att ett schema är bra men när man slutar typ 2 varje dag förutom torsdagar kan man ju inte vara annat en nöjd. Men så var det ju det där med att komma igång med gymnasiearbetet, hehehe
 
Igår så var det en bra dag, klev upp vid halv 10 och for ut och red med Elin, efter det for jag och Thai in till stan för att käka goolunch på vezzo, självklart oxfilépastan! Blev lite shopping och kom hem med världens mysigaste hellånga kofta med huva, känner mig lite som voldemort när jag fladdrar runt i den ^^
 
På kvällen vid halv 9 blev det att gå på bio och se Intersellar, den var riktigt bra, bättre än vad jag trodde den skulle vara och man blev verkligen fundersam på universum och hur allt verkligen fungerar där uppe!
 
Bjuder på en bild på mig och Thai från Japan i Oshiage Skytree ^^
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback