Turn around and slam that door

Det finns någonting här i livet som heter plugga och jag blir lika irriterad över att höra det där ordet varje gång eftersom jag fortfarande inte riktigt fattar hur man gör!
Hur pluggar man? Jag kan absolut 0 inom studie teknik och det är så sjukligt frustrerande när jag sitter här och ska försöka skriva mitt jävla gymnasiearbete och mitt huvud bara skriker nej och total stänger av. Nu har jag suttit i ungefär 40 minuter och jag har skrivit 5 rader...
5 rader är visserligen mer än 0 men tanken på att det inte är så länge kvar gör att jag börjar bli lite stressad eftersom jag i princip inte ens har börjat.
Sen har jag en engelska analys som ska in på fredag som jag inte har börjat på...
Känner hur jag vill dunka huvudet i väggen tills alla uppgifterna bara försvinner men det fungerar ju inte riktigt så...
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback