I wanna dance my heart out

Har verkligen varit fullt upp i helgen då vi arrangerade tävlingar på hippo så därav den dåliga uppdateringen.
 
Idag så for jag och Maja ut tillsammans och red på förmiddagen och Räkan var såå fin, hon var väldigt lugn och avslappnad och vi tränade på att hålla lite samlad galopp korta bitar bakom Iddy när de travade och det gick bara bra. Blir perfekt när vår ridbana hemma blir färdig då man kan börja jobba lite mer seriöst och mer stärkande och markarbete och sånt. Sen bar det iväg in till stan för att äta lunch med mormor och morfar som bjöd på vezzo och det satt riktigt fint må jag säga. Sen jobbade jag mellan 16-21 och sen jag kom hem har jag pussat på min häst och betalat räkningar...
 
Imorn väntas jobb mellan 10-17 och sen på kvällen kommer Anna ut och ska kolla på några sadlar åt Räkan som förhoppningsvis passar.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback