I was a prisoner of pride

Gårdagen blev lyckad och var väldigt behövlig med lite uppcatchande! Jag däckade i sängen vid 04 tiden så han fick sova på en madrass på golvet haha snäll jag är! XD
 
Idag så har jag lyckats få mig några soltimmar iallafall och efter middagen for jag ut med Räkan i skogen på en skritt och trav tur. Hon var lite grinig där ibörjan när vi skulle iväg men sen skötte hon sig bra vilket var tur eftersom jag utmanade ödet genom att rida på hacket. Men hon är fin ändå min Lilla Svarta<3
 
Imorn blir det jobb mellan 11-18 och sen kanske ett lättare pass på banan med Räkan, har inte riktigt bestämt mig än men skon ser oförändrad ut än så länge så.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback