Just over that hill

Jobbade idag mellan 10-17 och det var mycket att göra och fullrulle och då är det alltid lika roligt att jobba!
kom hem och for ut och red Räkan själv i skogen. Provade rida i en ny sadel idag för att känna hur den kändes innan Anna kom och kollade på henne. Räkan var förövrigt jättesnäll idag, satte på henne gramanen som jag gjort då jag rider själv i skogen men hon kändes så himla fin och snäll att den var nästan onödig att ha på.
Sen kom Anna på kvällen och kollade på ett par sadlar som vi lånat hem och den jag red i idag var nog den som låg bäst ändå, hade dock önskat att den var lite bredare i bossorna men den ligger jättebra i övrigt så lutar åt att köpa den ändå eftersom den ändå ligger betydligt bättre än den hon har nu. Men låter som jag ska prova fler sadlar imorn så vi får se. Annars så tror vi att Guccis gamla Morris and Nolan sadel hade legat perfekt på henne, så det var ju lite surt. Så ifall någon har en Morris and Nolan i strl 32 elr 33 med 16 elr 17 tums sits så provar jag den gärna!
 
Imorn är jag ledig från jobbet vilket kändes skönt men det blir nog en del att göra ändå och sen ska jag även in till hippo med både Räkan och Iddy där någongång under dagen. Räkan ska få hoppa litegrann och Iddy ska få sig lite trimm!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback