Knocking it down

Idag hade nog jag  Räkan den bästa ridturen än så länge. For ut tillsammans med Maja och Iddy och red Anders vägen. I början var hon lite dryg och väldigt irriterad över insekterna men ju längre turen gick destå mer kunde hon slappna av och börja jobba på litegrann. Hon var fin i galoppen också, lite övertaggad i fattningarna där hon bjöd på lite luftsprång och studs men annars fin.
Sen avslutade vi med att trava runt litegrann på åkern och jobbade i trav på 8 volter för att få henne att slappna av och komma lite framåt neråt och hon var riktigt avslappnad där i slutet.
 
Imorn kommer jag stå på hippo hela dagen så får se om jag far ut och rider eller inte, beror lite på hur seg jag känner mig efter en helt dag i solen.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback