Wake up and take my hand

Idag har jag faktiskt känt mig riktigt pigg bortsett från att min mage fortfarande krampar emellanåt men det går nog över så småningom! Idag åt vi brunch hela familjen och kollade på livesändningarna från Ponny SM och hejade på våra norrlandsekipage som alla var jätteduktiga trotts att det verkade vara helt sinnes svåra banor! 
Har även hunnit med att sola litegrann eftersom det varit fint väder och sen mot kvällskvisten for jag ut med Räkan på ett litet trimpass på åkern och guud så fin hon var!
 
Vi jobbade mycket med att få igenom sidorna och att hon inte skulle fuska, samt mycket skänkelvikningar, rakriktningar, tempoväxlingar och galoppombyten. Helt enkelt ett pass som innefattade det mesta på lite lagom nivå och hon var sååå fin!
 
Imorn blir det att fara ut och rida på förmiddagen för vid 12.30 börjar jag jobba. Första jobbdagen på 5 dagar och det borde inte vara något problem iallfall!
 
En screenshot från när vi hoppade sist.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback