You didn't have to do that

Sådär lagom opassligt får Räkan en veckas skrittning framöver. Har haft koll på hennes bakskor ett tag för jag tycker att sömarna började krypa ur litegrann men sen igår vid närmare inspektion så märkte jag att ena bakskon börjar dra snett så kändes inte optimalt att rida på det, jaaa jag kanske är hönsmammig men det kändes inte braa i hjärtat och eftersom hovslagaren inte kan komma förän på torsdag så får hon helt enkelt skritta. Samtidigt har jag ju ingen brådis med någonting men kändes liiite surt då jag fått en träningsplats för Erik Bergren nästa helg men det blir ju inte nu. Nåväl, det är som det är!
 
Idag har hela dagen vigts åt att bygga klart det sista med ridbanan hemma och fixa upp med staket och det tog ungefär hela dagen men fint blev det och den är alldeles lagom stor!
 
Nu väntas sängen inför jobb imorn mellan 8-13 sen hem och skritta Räkan innan det blir att fara till Pontus för lite skitsnack och drinkar!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback