And that moment lasted forever

Tror inte ord kan beskriva hur jävla bra studenten var!
Dock så sved det en aning att kliva upp klockan 5 på morgonen för att göra sig redo för champagnefrukost vid 06.20 det var såå bra stämning på champagnefrukosten och "klassens" delades ut och jag blev komiskt nog klassens Vettiga XD
Efter det blev det en raskpromenad mot fotograferingen innan det var lite frukost i klassrummet, sen taggade vi igång innan det var in springet i ishallen, sen fick man sina betyg, sen utspring och den episka flakåkningen, haha tror ju jag var en av de mest taggade på det flaket men det var sån himla underbar känsla!
 
Sen blev det lunch med familj och dags att gör sig iordning för lite middag och förfest med klassen igen innan studentskivan. Hade så himla kul, och dansade verkligen heeela kvällen och jag suger på att dansa XD
Igår hade jag däremot sån träningsvärk att jag inte kunde gå, gick som en pingvin hela dagen, idag är det lite bättre men fortfarande jävligt ont, haha men såå värt det!
 
HELT KLART SÅ JÄVLA BRA!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback