Do you got room for one more troubled soul

Gårdagen bjöd på helt magiskt väder så självklart spenderades den i solen, sen att jag en jävla klantskalle och inte tänker på att smörja in mig är ju en annan sak då jag åkt på livets solbränna men men ALL FÄRG ÄR FÄRG!!!
 
Idag har jag varit produktiv, klivit upp tidigt skurat och spånat upp Guccis gamla box till Räkan och ni kan inte förståå hur taggad jag är över att hon kommer imorn!!
 
Har även varit på en liten shopping tur med syrran och duktig (läs: fattig ) som jag är köpte jag ingenting.
 
Nu är jag däremot astrött men ska hjälpa pappa lasta in hö lite senare och sen längta ihjäl mig efter imorn kväll då hon kommer!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback