How does it feel

Imorn väntar en känsloblandad separation mellan mig och min skoldator.. i 3 års tid har den varit vid min sida, det har varit en blandad relation och även om den svikit mig flera gånger, har den alltid fortsatt leva, trotts att jag kraschat den gång på gång. Haha näe jag ska inte vara emotionell nu, egentligen så hatar jag den här datorn för den är så satans dryg, blir ständigt överhättad och kraschar typ heeeela tiden, men samtidigt så blir man ju bekväm!
 
Ska även städa ur mitt skåp och lämna in alla grejer imorn, samt åka till frissan och färga min utväxt inför balen på fredag, sen ska jag nog förbi mormor och hämta min klänning!^^
 
så nu tar vi avsked med detta inlägg, min skoldator och jag <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback