Make it go away

Idag vankades det jobb mellan 10-17 tiden gick snabbare än vad jag trodde den skulle göra och det fanns saker att göra hela tiden vilket var positivt.
Kom hem och käkade lite taco middag innan vi drog in Räkan på hippo. Hon var lite piggare än vad jag hade räknat med så var inte det smartaste att ha hacket då hon blev lite stark och drog iväg lite väl mycket i galoppen men men då har jag lärt mig något till nästa gång. Tog några små skutt på ett räcke som stod på banan och försökte hålla ihop henne då hon blev väldigt laddad, vi kom istället lite nära men det gör ingenting när det är så pass lågt.
Men annars skötte hon sig väldigt bra och var inte ett dugg grinig^^
 
Imorn kliver jag upp tidigt och far ut och rider eftersom jag sedan ska jobba mellan 12-21 så blir full rulle imorn!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback