My heart is a ghost town

Imorse klev jag upp vid 8 för att åka in till stan för lite morgon/förmiddags kaffe med Pontus, vilket var trevligt då vi inte träffats på ett tag, sen att vi båda är fattiga som små kyrkråttor är en annan sak haha XD
 
Men idaaaag kommer Räkan, hon borde vara här om kanske 3 timmar så nu ska jag försöka lugna ner mig litegrann och försöka att inte gå alla på nerverna tills hon kommit hit men ååh så spännande det ska bli, jag hoppas verkligen att hon tagit resan bra kunnat äta och dricka hyfsat, men hon kommer ändå få ta det lugnt den närmaste veckan för att vänja in sig vid sitt nya hem ^^
 
 
 
 





Spännande! Du får lägga ut en massa bilder på din nya stjärna :)

2015-06-25 » 16:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback