You will push through

Idag började jag jobba klockan 8 och det kändes otroligt segt att kliva upp vid 7 men när 100% OB lockar så går det enklare att kliva upp. På jobbet var det i alla fall full rulle tills jag slutade vid 14.30
Åkte hem och plockade in Räkan från hagen som fick stå inne och svalka sig litegrann från solen medan jag själv la mig i solen ett tag.
 
Sen var det dags för första ensam turen i skogen. Gick med henne förbi hagarna och upp i skogen där jag hittade lämplig sten att hoppa upp vid. Hon skötte sig faktiskt förvånansvärt bra, lite grinig i början och ville inte riktigt gå fram och studsade litegrann men sen var det inga problem och hon var faktiskt ganska avslappnad under hela turen!
Hon får helt enkelt 4 av 5 Räkor i betyg!
Sen svampade jag och mamma av henne litegrann och tvättade hennes svans med PROB schampo, torkade och la på PROB olja i svansroten för att motverka klåda.
 
Men hon är så fin min lilla skrutt!^^
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback