Happily ever after

Igenting kan nog slå att få starta dagen med att få fara ut och galoppera på sin häst i strålande solsken!!
Gucci var så himla fin, pigg och glad men fortfarande väldigt lydig och på några raksträckor passade vi på att brassa på ordentligt och det är bara sååå kul, sen är han ju så snäll att även ifall han blir supertaggad och får springa på så håller han fortfarande sig på marken och gör aldrig några bocksprång eller sparkar^^ Sen släppte jag ut honom naken i solen och nu får han stå och njuta resten av dagen! När man kan börja ha hästarna nakna vet man säkert att våren är på gång!
 

Nu ska jag äta lite lunch innan jag följer med Maja och Iddy in på hippo och kollar på Micke träningarna, eftersom jag ändå inte kommer satsa nu under tiden jag har kvar Gucci så kommer jag inte vara med på fler Micke träningar, 800 spänn är ganska mycket pengar och då är det värdare att lägga de ifall man verkligen satsar. Lite surt känns det kanske eftersom hans träningar är så sjukt bra!
 
Lunch dags, så vare!
 
Bild från i sommras
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback