I'll trade all my tomorrows for just one yestoday

Att börja dagen med att få veta att en av mina klubbkamrater avlidit i en trafikolycka var inte bästa sättet att börja dagen, inte för att jag kände henne väl, men det lämnar verkligen en olustig känsla i hela kroppen och man inser hur bräckligt livet verkligen är och att det när som helst kan tas ifrån en... för hennes skull så hoppas jag att hon slapp lida...

Jobbade idag mellan 12-16 och det var ett bra arbetspass med bra stämning på jobbet, skyndade hem efter jobbet och slängde i mig lite mat och rullade mot hippo för hoppträning, Gucci var super laddad och tyckte det var jättekul att hoppa efter 2 hoppfria veckor, finaste grå<3
Avslutade kvällen i soffan med att se Björn Bröder, Disney filmer kommer för alltid vara mina favoriter!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback