I'v loved you for a thousand years

Drog in Gucci till hippo idag och red lite i stora ridhuset medan maja hade träning med iddy i lilla. Red inte så länge, kanske en halvtimma lite lätt i alla gångarter så han fick röra lite på sig, han kändes fin och lydig min fina Lilla Grå..
Sen så tvättade vi igenom honom så att han är fin till nästa vecka, han kommer säkert hinna rulla sig i lera iallafall men han måste ju få vara lite häst^^,
 
Det var förmodligen sista gången jag red honom i ridhus innan han åker...
Det känns bara så overkligt och det för så förbannat jävla ont att det känns som om jag ska gå sönder. Det här är verkligen baksidan med hästsporten, den absolut jobbigaste delen.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på Ed Sheeran och gråta tills jag somnar!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback