Maybe then they'll feel it

Hemma efter en intesiv helg i Bollnäs och jag lovar att Bollnäs ridhus måste vara den kallaste platsen på hela jorden! Har nog aldrig frusit så mycket i hela mitt liv och då hade jag ändå jättemycket kläder på mig!
Maja och Piddy har skött sig super hela helgen, lite blandade resultat men jag tror den långa resan tog lite grann på henne så hon var inte riktigt lika framåt som hon brukar vara, men tänk själv att åka transport i 6 timmar!
 
Elitlaget skötte sig super och herreguuud så spännande det var! Alla red som gudar, vi var nolla i grunden och i omhoppningen mot Bollnäs, Gävle och Piteå slutade vi på 4 fel efter 2 små futt pet, men vårt lag slutade på en tredje plats totalt så det är ju hur bra som helst! Nu kickar vi röv i Sundsvall om 2 helger!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback