There is nobody for me

Igår måste jag säga var en rikigt bra dag! Den började ju riktigt dåligt för jag var sjukt trött och hade huvudvärk men sen när jag kom till jobbet vid 15 tiden så var det som att allting bara släppte, blev pigg och huvudvärken var som bortblåst, tog dock 2 värktabletter också men ändå!
Det var ganska mycket folk och rullade på riktigt bra och igår kom de in köpkontrollanter för att göra provköp på alkohol, tobak och läkemedel, för att kolla att vi följer legitimationskontrollerna och jag klarade det, kollade leg och nekade till köp eftersom hon inte kunde visa leg!^^ Sen på person beskrivningen på mig som vi fick på pappret där det står att vi var godkända, så står det, kvinna 20 år 170 lång och ljust uppsatthår, hahaha fick till och med växa 15 cm! Det är inte dåligt må jag säga!
 
I natt har jag sovit som en liten gris, och känner mig relativt utvilad faktiskt, hade ju gärna sovit längre eftersom vår första lektion är inställd idag igen... tack för framförhållningen tomas...

Tror Gucci får en vilodag idag, Maja var ute och red honom igår så han kan förtjäna lite vila då han inte vilat sedan söndags, själv ska jag försöka pallra mig till gymmet efter skolan, det är faan dags nu!!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback