There you are

Woohoo internet är äntligen tillbaka!!
 
Igår så började det snöa hur mycket om helst strax innan jag skulle rida, stackars Gucci som inte har kvar sina snösulor fick världens styltor och halkade omkring som bambi på hal is, så det gick helt enkelt bara att skritta..
 
Idag så har jag jobbat på morgonen och det har gått bara bra, förutom att kycklinggrillen började brinna -.-' Men det lyckades vi lösa tillsist, haha så det blev väldigt odramatiskt!
Slutade vid 1 och nu sitter jag och ser Shingeki no Kyojin för 4 gången och väntar på att jag och mamma ska fara på hippo och kolla på storhäst tävlingarna på hippo, är ju första omgången i deras elit så det ska bli spännande!^^
 
När jag kommer hem ska jag fara ut och rida Gucci, idag är det sol och all snö som kom igår har tinat bort som tur är!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback