What did you expect

Sorgen när man inser att drömhästen redan är bortplockad från hästnet...
 
Hur som helst, igår så var en ganska chill dag, för ut och red i skogen efter jag slutat skolan vid 1, underlaget var dock fortfarande dåligt så blev bara en lugn tur. For sedan till Thai och hade en seg kväll och såg Fifty Shades of Grey, vet inte riktigt vad jag tycker om filmen, den var inte sådär superbra men inte dålig heller, känns lite som en vuxen version av twilight utan fantasy.
 
Idag har jag varit ledig, tog en sovmorgon till 11, såg lite anime och myste på morgonen, for sedan och red Rocket i skogen som var pigg och glad, kunde till och med galoppera ganska mycket och låta honom rulla på utan att han började springa iväg.
Jag och Maja red sen lite på stöckes ridbana och Gucci var fin, hade på pelhamet och red galopparbete och han var väldigt mjuk och lätt i handen, dock så lyckades han dra upp mungipan igen, det brukar aldrig hända på pelhamet så förstår inte varför det hände nu, speciellt inte eftersom jag knappt behövde ta i honom,men men han får gå på hackamore imorn och sen vilar han ju i helgen då vi åker till Bollnäs imorn!
 
Bild från idag på Rocket och hans super söta hagkompis! ^^
 
 





Så söta! :)

2015-03-20 » 01:43:44

Vad fina :)

2015-03-20 » 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback