And that was a day to remember

Igår hade jag skola fram till klockan 14 ungefär, stannade kvar i stan ett tag och hjälpte min kompis Charlie köpa hårfärg, han har nämligen bestämt sig för att bli blond (han är asiat) haha hoppas han är förberedd på att döda sitt hår bara, ni kanske minns när Thai fick för sig att färga sitt hår, hahha det blev långt ifrån fagert!
 
Sen åkte jag direkt till jobbet som var riktigt segt, men inte så konstigt, men men full ob tid så klagar inte, även om det hade varit lite kul att dra ut och göra något för en gång skull, jag som är den tråkigaste 19 åringen ever!
 
Idag var det inventering på Ica och trotts att vi var där från 8 till halv 5 så gick tiden väldigt snabbt, säger bara herreguuud vad vi har saker att räkna!
 
Nu ska jag sitta i soffläge hela kvällen, dels för att jag inte har något bättre för mig (förutom att plugga).
 
Men just nu väntar jag på att Maja ska bli klar i stallet så vi kan åka in till stan och köpa hämtkina!
 
För alla er som inte redan följer mig på instagram, (Johannaperssonss) så såg jag ut såhär valborgen till ära,
Eftersom jag lider av syndromet "Exstremus Ofotogenikus" är det bäst att titta ner i marken och se mystisk ut!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback