Could you be the one to kill monday

Guuuuud vad jag känner mig omotiverad till skolarbete, det är helt sjukt, ibland så blir jag lite förvånad över mig själv att jag ens har klarat mig igenom kurserna för det har gått så sjukt tungt alla dessa 3 år. Det har verkligen känts så jobbigt att gå till skolan på mornarna att jag hellre går ut och lägger mig under en sten i skogen. Det är verkligen inte såhär det ska kännas...
 
Hur som helst så slutar jag tidigt idag vilket är skönt, ska försöka göra bort lite rester ikväll om jag orkar, annars gör jag det på onsdag, men studenten är om nästan 3 veckor (!!!) och det går inte att skjuta på saker så mycket längre, ugghh
 
ta mig tillbaka till Japan istället!
 
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback