It hurts but it feels right

Blev lite ändrade planer idag, fick skutta litegrann på ridbanan i håkmark istället för inne på träning men det gjorde mig ingenting^^ Kände mig lite ringrostig och på en ny häst dessutom men ååh så kul det var!^^ Doris är verkligen en duktig liten dam, som hoppar nå jävulskt med ryggen. 
 
Gjorde ingenting avancerat utan red lite travbommar ibörjan för att hon skulle komma ner och slappna av sen red vi på en liten kombination som vi sen gjorde till en 5 ½ a, hoppade något språng lite högre som kanske låg på 120 och det kändes knappt högt^^
 
Resten av kvällen har jag verkligen inte gjort någonting, förutom att typ sitta i soffan och ätit allt onyttigt som jag hittat i hela huset...skärpning där!
 





Hej

Hästen jag tror du kallar Doris
Dunlever Girl har varit min en gång i tiden. Vill du veta lite mer om hennes bakgrund får du gärna höra av dig

Mvh
Lotta

2015-07-01 » 18:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback