Will I really learn this time

I lördagskväll va det klassfest som stod på schemat. Vi hade hyrt en lokal och hade utklädnings temat, Woops jag har kommit fel. Tråkig och idelös som jag är drog jag på mig studentkläderna och mössan, då fick jag åtminstånde användning för den dyrgripen en extra gång! Tog med mig Pontus dit som en liten suprise, alla blev väldigt glada så det var kul.
Hahah, jaa resten av festen ska nog inte vidare diskuteras, kände mig väldigt nöjd att jag inte drack speciellt mycket eftersom jag hade fullt upp med att se till att inte alla andra spårade ur totalt, haha var den tråkiga jäveln som gick runt och tvingade alla dricka vatten där innan jag for.
 
Men sen var jag ju också pigg och vaken till jobbet dagen efter!^^
 
Eftersom de bilderna som finns från klassfesten inte bör visas offentligt så bjuder jag på en bild innan allt spårade!
 
Synd att alla inte rymdes på bilden och frågan är ju vad jag kollar på för något -.-
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback