It's always like this

Jag måste vara den mest otekniska människan som finns i världen, typ allt jag rör vid går sönder på något magiskt sätt och igår så slutade min dator fungera. Den sa " gör den här uppdateringen och starta om datorn" jag gjorde som den sa och sen säger den "Fuck you jag tänker inte starta" sen har den buffrat i 36 timmar och inte gått att starta och så nyss när jag skulle sätta mig i sängen trasslade jag in mig i laddaren och välte den i golvet och då startade den! Hahahahah jag måste ju typ vara bäst i världen!
 
Iallfall så jobbade jag imorse och tog sen ut Räkan på en tur i skogen tillsammans med Maja och Iddy och hon skötte sig helt okej, en del överskotts energi men hon har ju tagit det lugnt ett tag.
 
Hela november blir egentligen en ganska lugn månad för Räkan, dels för att det ändå inte är några tävlingar och det är passande att hon får en lugnare period då och dels för att jag är borta så mycket. Var ju precis borta en vecka, sen åker jag bort igen nästa helg och sen är jag hemma en vecka innan jag åker bort igen till Stockholm horse show. 
Blir mycket huvustad för mig den här månaden!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback