No matter how hard I try

Igår kväll landade jag återigen på norrländsk mark efter en vecka i huvudstaden med en fin vän, därav ingen uppdatering. 
Har iallfall haft det hur bra som helst och man blir lika tagen varje gång över hur stort Stockholm faktiskt är, helt annan känsla än lilla Umeå. Men borta bra men hemma bäst!
 
Idag har jag iallfall jobbat mellan 11-17.30 och ridit min lilla svarta som fått en vilo vecka. Hon skötte sig faktiskt över förväntan måste jag säga, inga störra protester eller grinigheter, blev iallfall ett lätt pass i alla gångarter och hon kändes nöjd och glad för det mesta^^
 
Imorn blir det jobb mellan 8.45-15.15 och kanske en tur i skogen för Räk, det blir nog bra
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback