Hospital for souls

Igår fick Räkan en vilodag och jag själv jobbade mellan 8-15, timmar som bara flög iväg, helt sjukt vad det är mycket att göra på jobbet just nu men samtidigt sååkul!
 
På kvällen vaknades de familjemiddag där mormor och morfar bjöd oss på Olles och det var såååå gott och kul, efter det så stod familjehedern på spel då det blev 2 matcher bowling! Självklart fick jag visa upp mina strålande bowlingskills med att komma sist båda gångerna, hehe ska nog hålla mig till hästarna ändå.
 
Kvällen till ära så invigde jag mitt nya velour liquid lipstick från jeffreestar och det är perfekt i färg och hållbarhet och satt hela kvällen trotts att man både ätit och druckit, får helt klart 10 av 10 poäng!
 
Hade även mina nya blåa linser men de syns inte så bra på bilden
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback