I step back inside

Har livets träningsvärk i ljumskarna och magen från gårdagens hoppträning där hela uppvärmingen bestod av travbommar utan stigbyglar. Eftersom Räkan är så otroligt känslig i handen så måste man rida så otroligt mycket med benen och sätet för att få henne att lossa och gaaah så jobbigt det är men oj så fin hon blir av det sen.
 
Sen tränade vi på att hoppa hinder på serpentinbågar och det gick bara bra och avslutade med att göra lite tävling i omhoppningssvängar, haha vi vann den iallfall XD
 
Det är verkligen helt otroligt vilket fantastisk liten häst jag har, jag vet att jag typ säger det efter varje gång jag har haft hoppträning men asså det är helt sjukt vilken fantastisk känsla hon ger. 
 
Man kan inget annat än at älska den här lilla muppen <3
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback