It fits like hands around my neck

Ber om ursäkt för min frånvaro men har haft så mycket att göra på senaste tiden!
 
Igår så var det iallafall träning med Räk och det var en lite kortare bana med kluriga vägar och linjer som stod på schemat och hon kämpade på bra min lilla skrutt, Avståndskänslan satt inte riktigt 100% men samtidigt kändes hon väldigt positiv och hoppade fina språng och hon bjöd inte på en enda bakutspark eller studsning under hela passet haha så det är helt klart positivt!
 
Idag så har jag packat och och putsat upp alla grejer inför Skeå tävlingen i helgen. Det var så länge sedan jag åkte på ett meeting så jag kommer typ inte ihåg hur man packar, känner mig typ helt hjärndöd.
Hur som helst var planen att rida 110 lördag och 110 söndag men eftersom hon blev så spänd och arg på hippo så kändes det som en bra ide att hon får se sig runt lite först innan det blir mer "allvar" så rider 1m på lördagen också så att ifall hon blir spänd och arg har hon förhoppningsvis gjort bort det till andra klassen.
 
Bjuder på en gammal nostalgisk bild på världen bästa ponny<3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback