I've had enough

Trodde jag skulle klara mig från höstförkyldningen som drabbar alla såhär års men med mitt dåliga imunförsvar hade man ju kunnat räkna ut att jag skulle bli det ändå ( fast jag är ju inte bra på att räkna så säkert därför, höhö)
 
Har inte gjort många knop idag om man säger så och trotts att jag lovade mig själv att inte internet shoppa om jag absolut inte behövde det lyckades självklart göra det ändå, men eftersom det är Jeffree Stars velour liquid lipstick i färgerna celebrity skin och unicornblood så känns det inte lika hemsk för jag har velat testa de i evigheter sen de kom ut! 18 dollar styck kostar de så typ 160 spänn vilket är ett rimligt pris, men eftersom frakten var dyr drog det iväg ändå. Har höga förhoppningar på dessa så hoppas bli nöjd!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback