Ain't no sunshine

Detta är nog den sämsta dagen jag haft på länge -.-'
 
Började morgonen med att fara på jobbet och inse att jag glömt ta på mig en bh, sen hällde jag vaniljfil i morgonkaffet istället för mjölk, fastnade med fingret i pennfickorna på mina arbetsbyxor och häst jävel var på sitt mest älskvärda humör och har utvecklat en ny konst som kallas Bocksprångs piruett, väldigt effektiv för att skicka ryttare i marken, resten av ridturen spenderades med antingen 2 eller noll hovar i marken samtidigt -.-'
Ska man se det från den ljusa sidan har hon tränat bakbensstyrka, ryggverksamhet och vändbarhet i luften.
 
Känner liksom att jag ger upp på denna dag och checkar ut tidigt, Godnatt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback