Dive in when im down

Idag är min häst gratis ifall någon vill ha henne -.-' Jag förstår inte varför hon skulle vara så brutalt dryg och störd idag men men the glam life of having a mare...
Hon ville absolut inte böja sig i sidorna eller forma sig runt skänkeln eller gå rakt fram för den delen heller utan hon skulle bra korva sig och putta ut bakdelen åt alla möjliga håll och på volt skulle hon bara skjuta ut bogarna åt alla möjliga håll och sen bli arg när jag säger åt henne och försöka springa iväg eller resa sig -.-' Ett tag började jag nästan undra om det var något allvarligt fel på henne men ju längre jag red så tyckte jag ändå att det lossnade lite mot slutet för hon var rejält stel. Visst att hon mest muppat runt hela förra veckan och inte gjort något speciellt men såhär stel tycker jag inte hon borde vara, aja får fortsätta försöka ta igenom henne mer imorn!
 
 





Har märkt att mina ston gärna blir lite aviga vid pälssättning

Svar: Joo, och så var hon lite brunstig förra veckan också så hon är ju som hon är, men idag var hon superfin iallfall!^^
Johanna Persson

2015-09-17 » 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback