I think it's time to pack it in

Har insett att min häst är måste vara den drygaste någonsin när hon är brunsig, igår tror jag hon stannade och "kissade" typ 354592 gånger under ridturen och man känner hur hela hon korvar ihop sig -.-'
 
Idag åkte jag och Maja själv på tävling i Vindeln eftersom mamma är utomlands och pappa skulle på bilgrej, asså fattar ni känslan av att man åka själv på tävling, haha man känner sig ganska kung! 
Så blev en heldag i Vindeln melan typ 11 och vi var väl hemma vid 18.30 tiden. Kan ju säga att man var riktigt hungrig!
 
Räkan fick sig ett litet flum pass på banan efter middagen. Eftersom hon är brunstig och grinig bestämde jag mig för att göra något kul så vi red runt på hackamoret och skuttade över cavalettis och de tyckte hon var superkul!
 
Imorn blir det antingen att fara ut i skogen eller ett pass på stöckes bana, har inte bestämt mig än!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback