Im scared to get close but I hate being alone

Blev att fara in och gymma lite med syrran och testade på Träna. Inget gym som direkt föll mig i smaken så jag kommer nog fortsätta vara på Step in! Hur som helst så blev det bara löpning och sprang 3km och ökade på mer än vad jag brukade och det gick även det, så man kanske ska ta och börja öka på distansen snart^^
 
Nu blir det iallfall soffläge tillsammans med livets dryck ( oroa er inte jag pratar såklart om te )
 
Ska även försöka skriva en inköpslista inför vad jag behöver handla denna månad, mesta dels till mig själv, men än så länge har jag 200 kr kvar på mitt kort denna månad så lönen på fredag är välkommen!
 
Tror även att det snart är dags för tatuering nr 3
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback