Let's hear it

Ursäktar mig återigen för denna bloggtorka meen har man jobbat en vecka i sträck och varit igång en heldag så är det sista man vill sätta sig framför datorn och knepa ihop nått inlägg.
 
I söndags red jag banträningen med Räkan och hon var extreeeeeeemt övertaggad! Hahah jag sa till de som stod på banan att "faan vad övertaggad hon känns, jag vet inte om det är bra eller dåligt" 30 sekunder senare så gör jag en sexig framåtvolt över hennes huvud då hon efter första hindret började tokbocka, inte alls för att hon var arg utan för att hon var så laddad XD
Tur att det var en träning så jag fick hoppa upp och börja om och då var hon dö fin, lite väl överladdad men hoppade riktigt bra språng. 
 
Så hoppas hon fick blåsa av lite energi nu så hon inte är såhär laddad när det är dags för första tävlingen på säsongen om någon vecka!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback