Straight forward

Dagarna bara går och jag hinner knappt tänka där emellan, men imorn gör jag sista jobbdagen för veckan och sen hoppar jag på ett plan söder ut för att umgås med en fin en!
 
Räkan sköter sig iallfall exemplariskt på alla sätt förtillfället, igår var vi ute och red ett svettigt konditionspass och idag blev det en lugnare tur med Elin och Bulan och det gick hur bra som helst, våra hästar funkar verkligen mycket bättre ihop än vad vi trodde vilket är roligt^^
 
Annars kanske jag slänger in en uppdatering från huvudstaden i helgen!
 
btw, hoppas alla håller tummarna för Julia och Tingis om ska starta sin första tävling i Skeå i helgen! ^^
 
Är förövrigt kär i min hårfäg, måste bara bli bättre på att bevara den!
 
 





du passar i det som fan!

2016-02-28 » 14:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback